کپسول ماکاویت اف/F مخصوص بانوان یورو ویتال

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 1750000
برچسب:
آنلاین دارو

5.00

(بررسی 1)

250,000 تومان

موجود در انبار

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

کپسول ماکاویت اف/F مخصوص بانوان یورو ویتال

با کپسول ماکاویت اف مخصوص بانوان یوروویتال بیشتر آشنا شویم

کپسول ماکاویت اف مخصوص بانوان یوروویتال یک مکمل تقویتی و گیاهی برای تقویت قوای جنسی بانوان است. این محصول به تقویت و سلامت عمومی بدن بانوان کمک زیادی می کند. ترکیبات موجود در این کپسول کاملا گیاهی است و نیازهای بدن بانوان به ویتامین ها و مواد معدنی را تامین می کند. در این فرآورده از عصاره ماکا و گوانارا استفاده شده است. این دو گیاه باعث افزایش سطح انرژی و تقویت قوای جنسی در خانم ها می شود.

کپسول ماکاویت اف مخصوص بانوان یوروویتال دارای عصاره ماکا است. این عصاره دارای 10 الی 15 درصد پروتئین است و دارای مواد مغذی همچون ویتامین سی، آهن، پتاسیم، مس و… می باشد. این ترکیبات باعث افزایش انرژی در بدن و همچنین تنظیم هورمون های جنسی در بدن می شود. همچنین عصاره گوارانای موجود در این محصول، دارای خاصیت آنتی اکسیدانی برای بدن است. به همین علت به افزایش گردش خون در بدن کمک می کند. خوب است تا بدانید عصاره این گیاه حاوی کافئین است. کافئین موجود در گیاه گوارانا باعث تقویت عملکرد مغز و بالا رفتن سطح انرژی می شود.

کپسول ماکاویت اف مخصوص بانوان یوروویتال دارای ویتامین های B2، B6 و B12 است. ویتامین های گروه ب به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی و تقویت سیستم عصبی بدن خانم ها می شود. به همین علت  می توان گفت تا حد زیادی به افزایش کیفیت زندگی بانوان کمک می کند. وجود ویتامین ب در بدن خانم ها به افزایش سوخت و ساز در بدن کمک می کند و باعث افزایش فعالیت آنزیم های بدن می شود.

کپسول ماکاویت اف مخصوص بانوان یوروویتال دارای مقادیر قابل توجهی زینک است. زینک موجود در این فرآورده باعث کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن می شود. همچنین وجود زینک در این کپسول باعث کمک به تقویت قوای جنسی در بدن خانم ها می شود. یائسگی دورانی است که هر خانمی در زندگی خود تجربه می کند. در این دوران به دلیل تغییرات هورمونی، کیفیت زندگی تا حد زیادی کاهش می یابد. مصرف این محصول به افزایش سطح انرژی و افزایش کیفیت زندگی در دوران یائسگی کمک زیادی می کند. همچنین باید گفت این کپسول گیاهی دارای سلنیوم است. سلنیوم در بدن وظایف مهمی دارد که از جمله آن می توان به تنظیم هورمون تیروئید کمک می کند.

مجموع این ترکیبات در کپسول ماکاویت اف مخصوص بانوان یوروویتال باعث افزایش سطح انرژی و کمک به عملکرد طبیعی بدن می شود. شما می توانید این محصول را از کلیه داروخانه های سراسر کشور و یا سایت قشم مال تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

شیوه مصرف:

در مورد نحوه مصرف این کپسول باید با پزشک متخصص مشورت کنید. اما به طور کلی مصرف روزانه یک عدد کپسول ماکاویت اف مخصوص بانوان یوروویتال به همراه یک لیوان آب مجاز است. در صورتی که از داروهای ضد انعقاد خون و ضد افسردگی استفاده می کنید، برای جلوگیری از تداخلات دارویی، حتما این مکمل را با فاصله 2 الی 3 ساعت از داروهای دیگر مصرف کنید.


ترکیبات:

نام ترکیب مقدار در گرم
سلنیوم 55 mg
روی 10 mg
ویتامین B2 1.4 mg
ویتامین B6 1.4 mg
ویتامین B12 1.4 mg
عصاره گوارانا 105 mg
پودر ماکا 650 mg

نتیجه گیری:

کپسول ماکاویت اف مخصوص بانوان یوروویتال یک مکمل گیاهی و تقویتی برای خانم ها است. این مکمل گیاهی باعث تقویت قوای جنسی خانم ها می شود و به تقویت سیستم ایمنی و سیستم عصبی بدن آنها کمک می کند. این محصول سطح انرژی و نشاط را در بدن خانم ها بالا می برد و علائم افسردگی را کاهش می دهد. در خصوص استفاده از این کپسول حتما به موارد منع مصرف توجه داشته باشید. در صورتی که پس از مصرف آن با عوارض جانبی روبرو شدید از ادامه مصرف خودداری کنید. مصرف این مکمل گیاهی در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

حاوی ۶۰ عدد کپسول تحت لیسانس آلمان

نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش
اطلاعات فروشنده
آنلاین دارو

عضویت از 2 سال قبل

100٪ رضایت مشتریان | 1 رای
https://qeshmmalls.com/store/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86%da%a9%d8%af%d9%87/