ست شام چینی رویالفورد 49 تکه/عددی فلوریا 1X1

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

5,220,000 تومان

موجود در انبار

محصولات مرتبط

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ست شام چینی رویالفورد 49 تکه/عددی فلوریا 1X1

Royalford 49Pc Floria Porcelain Dinner Set 1X1
کاسه سالاد 1 عددی – این کاسه سالاد 9 اینچی رویالفورد با صرفه جویی در فضا و طراحی منحصر به فرد به سبک و شکل مربع صاف طراحی شده است که به شما لمسی صاف و خوب می دهد.  آنقدر عمیق باشد که غذا پاشیده نشود.  مناسب برای سوپ، برنج، غلات، سالاد، میوه، پاستا و رشته فرنگی.  و کاسه های سرو 9 اینچی برای سرو غذاهای برنج، سالاد میوه، غلات و غیره ایده آل هستند.

 بشقاب شام 8 عدد، بشقاب سوپ 8 عدد، بشقاب دسر 8 عدد و بشقاب بیضی شکل 1 عدد – این بشقاب های 10.3 اینچی 10.3 اینچی ظروف رویالفورد اپال، بشقاب بیضی شکل 14، بشقاب سوپ 8 اینچی و 7.5 اینچی بشقاب های صبحانه یا دسر، برای وعده های غذایی صبحانه یا دسر درست می شوند.  .  از مرغ، ماهی و استیک گرفته تا سالاد، سوپ، سوپ و دسر، بشقاب های همه جانبه برای معمولی ترین خانه ها و بهترین رستوران ها مناسب هستند.  مهم نیست که چه چیزی می خواهید سرو کنید، این ست شام توانایی آن را دارد.

 نمکدان و فلفل دان 2 عددی – این ست شام میدانی رویالفورد اوپال دارای ست نمک و فلفل است که به راحتی قابل استفاده و قابل استفاده مجدد است و مواد را برای مدت طولانی خشک و ایمن نگه می دارد.

 فنجان 8 عدد و نعلبکی 8 عدد – این فنجان های چینی دیوار ضخیم 8 عددی رویالفورد با نعلبکی – مناسب برای قهوه، چای، اسپرسو، قهوه های کاپوچینو و نوشیدنی های سرد، هر لیوان مواد عایق را نگه می دارد که نوشیدنی شما را برای مدت طولانی تری گرم یا سرد نگه می دارد.  این مجموعه برای هر خانواده، هتل، رستوران و اداره.

 قابلمه قند و شیر 2 عددی با درب و 1 عدد خامه – با این ست چای در این ست شام از زمان چای خود لذت ببرید.  این ست شام چینی رویالفورد دارای گلدان های قند و گلدان های شیر است که زمان چای شما را به خوبی سازماندهی می کند.
نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش
اطلاعات فروشنده
لوازم خانگی جزیره 🏝️

عضویت از 2 سال قبل

آدرس: قشم,

80٪ رضایت مشتریان | 23 رای
https://qeshmmalls.com/store/-2/