ست شام چهارگوش سفت رویالفورد اوپال، سفید، RF9759، تعداد تکه 97 عدد

0رای کاربران

در انبار موجود نمی باشد

7,920,000 تومان

موجود در انبار

محصولات مرتبط

نقد و بررسی تخصصی

نقد و بررسی

ست شام چهارگوش سفت رویالفورد اوپال، سفید، RF9759، تعداد تکه 97 عدد

Royalford Opal Hard Square Dinner Set, White, RF9759, 97 Pieces

بشقاب شام 12 عددی، بشقاب دسر 12 عددی – این بشقاب های 11.5 اینچی 11.5 اینچی ظروف رویالفورد اوپال و بشقاب های دسر 8.5 اینچی برای صبحانه، ناهار یا شام ساخته می شوند.  از مرغ، ماهی و استیک گرفته تا سالادها، غذاها و دسرها، بشقاب های همه جانبه برای معمولی ترین خانه ها و بهترین رستوران ها مناسب هستند.

 کاسه های سالاد 12 عددی، کاسه های سرو 3 عددی – این کاسه های سالاد رویالفورد 6.5 اینچی با صرفه جویی در فضا و طراحی منحصر به فرد به سبک و شکل مربع صاف طراحی شده اند که به شما لمس صافی می دهد.  آنقدر عمیق باشد که غذا پاشیده نشود.  مناسب برای سوپ، برنج، غلات، سالاد، میوه، پاستا و رشته فرنگی.  و کاسه های سرو 9 اینچی برای سرو غذاهای برنج، سالاد میوه، غلات و غیره ایده آل هستند.

 فنجان 12 عدد و نعلبکی 12 عدد – این فنجان های 12 عددی رویالفورد با دیواره ضخیم با نعلبکی – مناسب برای قهوه، چای، اسپرسو، قهوه های کاپوچینو و نوشیدنی های سرد، هر لیوان مواد عایق را نگه می دارد که نوشیدنی شما را برای مدت طولانی تری گرم یا سرد نگه می دارد.  این مجموعه برای هر خانواده، هتل، رستوران و اداره.

 کاسه سرو 3 عددی – این کاسه های 9 اینچی 3 عددی مربعی به اندازه کافی بزرگ و عمیق هستند که برای سرو برنج، پاستا، سالاد، سبزیجات یا میوه ها، چیپس، یا ذرت بو داده، سایر تنقلات، یا هر چیزی که فکرش را بکنید عالی عمل می کند.

 قاشق سوپ 12 عددی – این قاشق های رویالفورد اپال 5.5 اینچی برای رامن، وون تن چینی، غلات، سوبا، کاسه pho/noodle، سوپ نودل udon، بسیار بهتر برای نوشیدن سوپ، برنج است. دارای دسته بلند راحت و پهن است.  دهان می تواند از هر جرعه سوپ بدون نشت لذت ببرد
نمایش کامل نقد و بررسی
امتیاز و دیدگاه کاربران
کیفیت
0
قیمت
0
قیمت نسبت به کیفیت
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش
اطلاعات فروشنده
لوازم خانگی جزیره 🏝️

عضویت از 2 سال قبل

آدرس: قشم,

80٪ رضایت مشتریان | 23 رای
https://qeshmmalls.com/store/-2/